دسته‌بندی نشده

مجموعه کتاب های آزمونکده نشر تیرگان

مجموعه کتاب های آزمونکده نشر تیرگان انتشارات تیرگان
آزمونکده فارسی و نگارش دهم (فنی و حرفه ای، کاردانش)

کتاب آزمونکده فارسی و نگارش دهم برای رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش است که در نشر تیرگان به چاپ رسیده است. این کتاب شامل ده آزمون به همراه پاسخنامه میباشد که به صورت درست و استانداردی نمره گذاری شده است. با استفاده از این کتاب میتوانید نمره نهایی خود را بین یک تا چهار نمره افزایش دهید و نقطه ضعف های امتحانی خود را بیابید.

بسياري از دانش‌آموزان در فصل امتحانات به اين مي‌انديشند كه آيا توانسته‌اند نكته‌هاي درس را، آن‌گونه كه لازم بود، بياموزند يا نه؟ آيا براي پاسخ‌گويي به پرسش‌هاي امتحاني آمادگي كامل دارند؟ کتاب آزمونکده فارسی و نگارش دهم این مشکل را رفع کرده است.

آشنايي با نمونه‌ سؤالات امتحاني و سنجش توان پاسخ‌گويي به اين سؤالات با استفاده از کتاب های آزمونکده، يكي از راه‌هايي است كه دانش‌آموزان را در ميزان يادگيري‌شان از آزمون مورد نظر آگاه مي‌كند.

انتشارات تيرگان با مجموعه سؤالات «آزمونكده» تلاش كرده است نمونه سؤالات امتحاني فارسی و نگارش دهم را جمع‌آوري كند تا هم بهانه‌اي شود برای آشنايي دانش‌آموزان با اين نمونه سؤالات و هم ميزاني شود براي آزمودن خود و دستيابي به يادگيري عميق.

گروه مولفان کتاب آزمونکده فارسی و نگارش دهمزینب یزدانی، فرحناز حسینی، مژگان جعفرمنش، اعظم نجفی و گلمرینا درخشان.

آزمونکده فارسی و نگارش دهم نشر تیرگان

آزمونکده فارسی و نگارش دهم نشر تیرگان

 

آزمونکده فارسی و نگارش دهم شامل چه چیزهایی می‌شود؟

کتاب آزمونکده فارسی و نگارش دهم حاوی ده آزمون به همراه پاسخنامه است که با بارم بندی هایی که هرساله به روز رسانی میشوند. پس از اتمام آزمون میتوانید اوراق امتحانی خود را طبق پاسخنامه ای که در آزمونکده آمده است صحیح کنید.

سپس نمرات واقعی خود را در میابید و برای رفع نقطه ضعف های خود اقدام خواهید کرد. با استفاده از آزمونکده فارسی و نگارش دهم میتوانید نمرات نهایی خود را بین یک تا چهار نمره افزایش دهید،

چرا که اشکالات خود را خودتان رفع خواهید کرد. توجه به نقطه ضعف ها میتواند راه حل خوبی برای کسب نمرات بهتر باشد.

آموزگاران میتوانند با استفاده از کتاب های آزمونکده فضای امتحانی را برای دانش آموزان فراهم کرده و با دادن زمان مناسب و استاندارد امتحانی، پس از حل سوالات توسط دانش آموزان، رفع اشکال کنند. آزمونکده فارسی و نگارش دهم میتواند نمرات دانش آموزان شما را میانگین بین یک تا سه نمره افزایش دهد چرا که با سوالات نهایی و استاندارد آشنا شده اند.

چرا باید کتاب آزمونکده را بخوانیم؟

کتاب های آزمونکده مجموعه کتاب های کاربردی است که به وسیله آن ها میتوانید اعتماد به نفس خود را در جلسات امتحانی افزایش دهید.

چرا که پیش از آزمون اصلی با استفاده از کتاب های آزمونکده چندین بار در خانه و مدرسه امتحان داده اید و به بهترین شکل ممکن اشکالات خود را رفع کردید.

در نتیجه زمانی که در جلسه امتحان حاضر میشوید دیگر نگران خاصی درباره عدم آشنایی با سوالات امتحانی نخواهید داشت. نحوه ثبت سفارش

همین آشنایی با سوالات میتواند دست شما را در حل سوالات تند تر کرده و امتحان خود را زودتر تمام کنید تا زمان کافی برای چک کردن پاسخ هایتان داشته باشید. فراموش نکنید که چک کردن پاسخ هایتان یکی از مهم ترین بخش های امتحانی است که باید جدی بگیرید.

آزمونکده فارسی و نگارش یازدهم (رشته فنی و حرفه‌ای- کاردانش)

 

می‌خواهی برای آزمون نیم سال اول و نیم سال دوم آماده باشی؟ می‌خواهی بدانی چه نمره‌ای ممکن است در امتحان مدرسه کسب کنی؟ می‌خواهی خودت را آزمون کنی و نقط ضعفت را بدانی؟ مجموعه کتب کمک درسی آزمونکده‌ها شامل 8 آزمون امتحانی درس مربوطه است که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد هشت بار خود را برای امتحان آماده کنند.

 

آزمونکده فارسی و نگارش یازدهم نشر تیرگان

آزمونکده فارسی و نگارش یازدهم نشر تیرگان

 

آزمونکده فارسی و نگارش یازدهم نشر تیرگان (رشته فنی و حرفه ای- کاردانش)

کتاب آزمونکده فارسی و نگارش یازدهم از انتشارات تیرگان مناسب برای رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای است.

مجموعه کتاب های آزمونکده بهترین منبع برای دانش آموزانی است که می خواهند نمرات خود را افزایش دهند. چرا که این کتاب ها شامل نمونه سوالات امتحانی و نهایی نیم سال اول و دوم است.

با حل این نمونه سوالات و رفع اشکالات آن می توان اطمینان یافت که دانش آموز سر جلسه امتحان عملکردی بهتر خواهند داشت. لذا دانش آموز متوجه نقاط ضعف خود شده و با رفع هر یک از آن ها می تواند نمرات خود را افزایش دهد.

چرا باید کتاب آزمونکده فارسی و نگارش را بخوانیم؟

مجموعه کتاب های آزمونکده از نشر تیرگان با این هدف تولید و چاپ شده اند که اعتماد به نفس دانش آموزان را سر جلسه امتحان افزایش دهند.

هم چنین دانش آموزانی که قبل از شروع امتحان از کتاب های آزمونکده استفاده کرده اند میزان استرس کمتری را سر جلسه امتحان تجربه کردند. چرا که پیش از شروع آزمون با مجموعه سوالات امتحانی آشنایی کافی را داشتند.

با استفاده از کتاب های آزمونکده دانش آموزان توانسته اند نمرات خود را تا چندین نمره افزایش دهند. هم چنین اکثر معلمان ادبیات با معرفی این کتاب در کلاس های درس خود می توانند نقش موثری در افزایش میانگین نمرات دانش آموزان ایفا کنند.

آزمونکده فارسی و نگارش یازدهم نشر تیرگان

آزمونکده فارسی و نگارش یازدهم نشر تیرگان

چه کتاب های دیگری در کنار کتاب آزمونکده بخوانیم؟

در کنار کتاب های آزمونکده، دانش آموزان می توانند کتاب های کمک درسی دیگری از نشر تیرگان را تهیه کند. برای مثال مجموعه کتاب های از صفر تا صد فارسی دهم و از صفر تا صد فارسی یازدهم کتاب های مناسبی برای تمرین سوالات تشریحی و تستی است.

اگر به دنبال کتاب های کمک درسی ادبیات به صورت کامل هستید می توانید از کتاب های پرسش های جامع ادبیات و پرسش های جامع علوم و فنون ادبی نشر تیرگان استفاده کنید.

اکثر معلمان ادبیاتی که کتاب های آزمونکده را به دانش آموزان معرفی می کنند از مجموعه کتاب های فارسی آسان استفاده کرده اند و رضایت داشته اند. مجموعه فارسی آسان کتاب های کمک معلم در کلاس های درس هستند که باعث صرفه جوبی در صرف انرژی و وقت معلم میشوند.

اگز معلم هستید می توانید برای تهیه نمونه کتاب های فارسی آسان و آزمونکده با شماره تماس 09126235745 تماس بگیرید.

 

آزمونکده فارسی و نگارش دوازدهم نشر تیرگان

کتاب آزمونکده فارسی و نگارش دوازدهم شامل ده نمونه آزمون امتحانی ترم اول و ترم دوم برای دانش آموزان است. دانش آموزانی که می خواهند نمرات بهتری در امتحان کسب کنند اکثرا از این کتاب استفاده می کنند. معلمان ادبیات در نقاط مختلف ایران کتاب های آزمونکده را به دانش آموزان خود معرفی می کنند تا با حل تمارین آن میانگین نمرات دانش آموزان افزایش پیدا کند. با استفاده از مجموعه کتاب های آزمونکده می توان امیدواز بود که نمرات ادبیات دانش آموزان افزایش چشم گیری بیابد. هم چنین این کتاب ها باعث کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان سر جلسه امتحانی می شود.

آزمونکده فارسی و نگارش دوازدهم نشر تیرگان

آزمونکده فارسی و نگارش دوازدهم نشر تیرگان

 

کتاب آزمونکده فارسی و نگارش دوازدهم از نشر تیرگان مربوط به رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش است. با استفاده از این کتاب دانش‌آموزان با نمونه سوالات امتحانی و نهایی آشنا می شوند. همین آشنایی با سوالات نهایی می‌تواند به بهبود نمرات دانش آموزان بینجامد.

مجموعه کتاب های آزمونکده از نشر تیرگان با این هدف توزیع و چاپ شده اند که سبب کاهش استرس دانش آموزان سر جلسه امتحانی شوند. هم چنین دانش آموزانی که از این کتاب استفاده کرده اند اظهار داشتند که سرعت عمل بیشتری در حل سوالات امتحانی داشته اند.

این بدین معنیست که سریع تر به سوالات پاسخ داده اند و زمان بیشتری برای چک کردن پاسخ های خود داشتند.

آزمونکده فارسی و نگارش دوازدهم نشر تیرگان

آزمونکده فارسی و نگارش دوازدهم نشر تیرگان

 

چرا باید کتاب های آزمونکده انتشارات تیرگان را بخوانیم؟

بکب از بهترین روش ها برای افزایش نمره این است که بدانیم قرار است با چه نوع سوالاتی مواجه شویم. حل تمارین نمونه امتحانات می تواند کمک بزرگی به افزایش بینش دانش آموز در مورد امتحان پیش رو بدهد.

دانش آموزانی که از مجموعه کتاب های آزمونکده نشر تیرگان استفاده کرده اند با اعتماد به نفس بیشتری سر جلسه امتحان حضور پیدا کردند. چرا که می دانستند دقیقا قرار است به چه چیزی مواجه شوند.

آیا زمان امتحان برای پاسخ به سوالات برای آن ها کافی است یا باید سرعت نوشتن خود را بیشتر کنند. این سوالاتی است که با حل تمارین کتاب  آزمونکده فارسی و نگارش دوازدهم می توان پاسخ مناسبی برای آن پیدا کرد.

اما چرا معلمان ادبیات کتاب های آزمونکده نشر تیرگان را به دانش آموزان معرفی می کنند؟

معلمان ادبیات به خوبی می دانند که ادبیات یک درس حفظی و مفهومی است. از آن جایی که دروس ادبیات قدری سنگین است ممکن است دانش آموزان تصور کنند تمام و کمال سوالات را بلد هستند. این در حالیست که دروس حفظی نیاز به تمرین بیشتری دارند تا در ذهن دانش آموز بمانند.

دانش آموزان باید به صورت تجربی متوجه شوند که شاید قادر به پاسخگویی به برخی از سوالات نیستند. با فهمیدن همین موضوع ساده خود دانش آموز می تواند نمره خود را بین یک تا دو نمره به راحتی افزایش دهد.

آزمونکده فارسی و نگارش دوازدهم نشر تیرگان

آزمونکده فارسی و نگارش دوازدهم نشر تیرگان

روش کار با کتاب های آزمونکده نشر تیرگان

 یکی از ساده ترین روش ها برای کار با کتاب آزمونکده فارسی و نگارش دوازدهم این است که خود دانش آموز، آزمون های کتاب را در خانه حل کند. با حل تمارین این کتاب در مدت زمان تعیین شده می توان مطمئن شد که آیا آمادگی لازم را برای امتحانات دارد یا خیر.

هم چنین با رفع اشکال با معلمان می تواند نقطه ضعف درسی خود را پیدا کند. با رفع این نقطه ضعف ها می توان نمرات خود را تا چهار نمره افزایش داد.

روش دیگر که روش بهتریست این است که خود معلمان ادبیات، کتاب های آزمونکده ادبیات نشر تیرگان را به دانش آموزان معرفی کنند. با حل یکسری از آزمون ها سر جلسه امتحان معلم متوجه می شود که سطح کلاس به صورت تقریبی به چه صورت است. با رفع اشکالات دانش آموزان می توان مطئن شد که نمرات آن ها افزایش میابد.

افزایش نمرات دانش آموزان به معنی بالا بودن سطح کیفی آموزش از سمت معلمان ادبیات است. لذا برای یک معلم خیلی اهمیت دارد که سطح نمرات دانش آموزان خود را بالا نگه دارد.

معلمان می توانند برای دریافت تخفیف برای سفارشات عمده با شماره تماس 09126235745 هماهنگ کرده و یک آزمونکده رایگان دریافت کنند.

معرفی کتاب های دیگر

در کنار کتاب های آزمونکده نشر تیرگان، معلمان می توانند کتاب های دیگری را نیز به دانش آموزان معرفی کنند. برای مثال مجموعه کتاب های فارسی آسان یکی از پر فروش ترین کتاب های نشر تیرگان است که به کمک معلمان در کلاس درس میشتابد. با استفاده از کتاب های فارسی آسان می توانید انرژی کمتری سر کلاس صرف کنید.

هم چنین دانش آموزان فضای بیشتری برای نوشتن مطالب و گفت و گو درباره مطالب را دارند. مجموعه کتاب های از صفر تا صد فارسی دهم و یازدهم نیز حاوی نمونه سوالات کامل تشریحی و تستی برای دانش آموزان است که برای تمرین بیشتر استفاده می شوند.

جدا از تمام این ها می توانید کتاب های پرسش های چهار گزینه ای جامع ادبیات را نیز به دانش آموزان برای افزایش مهارت تست زنی برای آزمون های قلم چی، گاج و کنکور معرفی کنید.

آزمونکده علوم و فنون ادبی دهم

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی دهم شامل هشت آزمون به همراه پاسخنامه با بارم بندی درست و دقیق است. معلمان ادبیات با معرفی این کتاب در کلاس درس خود میتوانند قدم خوبی در راستای افزایش نمرات دانش آموزان داشته باشند. مجموعه کتاب های آزمونکده از انتشارات تیرگان دانش آموزان را برای شرکت در امتحانات نهایی و کسب نمرات بهتر آماده میکند.

آزمونکده علوم و فنون ادبی دهم نشر تیرگان

آزمونکده علوم و فنون ادبی دهم نشر تیرگان

 

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی دهم در سال 1401 در نشر تیرگان به چاپ رسید.

مجموعه کتاب های آزمونکده با این هدف تهیه و توزیع شده اند که دانش آموزان بتوانند با استفاده از این کتاب ها نمرات بهتری کسب کنند.

هم چنین این کتاب ها باعث افزایش اعتماد به نفس و کاهش استرس دانش آموز سر جلسه امتحانی می شوند.

دانش آموزانی که از این کتاب استفاده کرده اند اظهار داشته اند که پس از رفع اشکال از معلم و کتاب درس، توانسته اند سریع تر سوالات امتحانات را حل کرده و زمان بیش تری برای چک کردن پاسخ های خود داشته اند.

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی دهم نشر تیرگان

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی دهم نشر تیرگان

 

چرا باید قبل از امتحانات ادبیات کتاب های آزمونکده را بخوانیم؟

مجموعه کتاب های آزمونکده از نشر تیرگان شامل سوال های امتحانی استاندارد است که فضای امتحانی را برای دانش آموزان ایجاد میکند.

اوراق امتحانی در این کتاب به صورتی تدوین شده اند که دقیقا همانند اوراق امتحانی واقعی سر جلسه امتحان باشند.

هم چنین هرساله که بارم بندی ها تغییر میکنند، بارم بندی کتاب های نشر تیرگان هم طبق بارم بندی های جدید عوض میشوند تا راهنمای خوبی برای معلمان ادبیات و دانش آموزان باشند.

مجموعه کتاب های آزمونکده از آن جایی که به همراه پاسخنامه ارائه می شوند نیاز دانش آموزان به یاری دهندگان کم تر کرده و خودشان می توانند به صورت مستقل هم از خودشان آزمون بگیرند.

زمان هایی که برای هر آزمون در بالای صفحه در نظر گرفته شده است کاملا مطابق با زمان استاندارد امتحانات نهایی و ترم اول و دوم هستند.

معلمان هم چنین می توانند با استفاده از کتاب های آزمونکده الگوی خوبی را از سوالات امتحانی به دانش آموزان نشان دهند.

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی دهم نشر تیرگان

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی دهم نشر تیرگان

 

روش های خرید کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی دهم

برای خرید کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی دهم که برای رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی است می توانید کتاب را در سایت نشر تیرگان به سبد خرید خود اضافه کنید.

پس از درج آدرس پستی کتاب بین یک تا چهار روز کاری به دست شما خواهد رسید.

برای خرید عمده و تکی هم می توانید با شماره تماس 09126235745 تماس بگیرید یا در واتس اپ و تلگرام پیام دهید.

کتاب هایی که باید در کنار کتاب آزمونکده مطالعه کنیم

در کنار کتاب های آزمونکده می توانید کتاب های دیگری نیز مطالعه کنید. برای نمونه کتاب پرسش های چهار گزینه ای جامع علوم و فنون از نشر تیرگان می تواند منبع خوبی برای تست زنی باشند.

کتاب از صفر تا صد فارسی دهم نیز برای دانش آموزانی هست که میخواهند سوالات تشریحی را در کنار تستی تمرین کند و به دنبال منبع جامعی می گردند.

مجموعه کتاب های فارسی آسان نیز یکی از بهترین کمک ها برای معلمان ادبیات است که سر کلاس زمان بیش تری را برای تدریس صرفه جویی کنند.

برای اطلاعات بیش تر در مورد هر یک از این کتاب ها می توانید با شماره تماس 09126235745 تماس بگیرید.

 

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی یازدهم نشر تیرگان

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی یازدهم شامل هشت نمونه آزمون به همراه سوالات امتحانی نیم سال اول و دوم با پاسخ نامه است که مناسب شب امتحان و سنجش دانش آموزان قبل از آزمون است. مجموعه کتاب های آزمونکده نشر تیرگان برای دانش آموزانی طراحی شده که میخواهند نمرات امتحانات کلاسی، امتحانات نهایی و نیم سال اول و دوم خود را افزایش دهند. با استفاده از این کتاب می توان مطمئن شد سطح واقعی دانش آموز به چه صورت بوده و چگونه میتوان نمره وی را افزایش داد.

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی یازدهم نشر تیرگان

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی یازدهم نشر تیرگان

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی یازدهم نشر تیرگان

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی یازدهم از نشر تیرگان یکی از کتاب های مجموعه آزمونکده است.

کتاب های مجموعه آزمونکده به طور کل به این منظور چاپ شده اند که دانش آموزان پیش از امتحانات مهم خود را بسنجند تا ببینند کجای کار هستند.

پس از اینکه خودشان را با استفاده از کتاب آزمونکده آزمایش کردند نقطه ضعف های خود را مشخص می کنند. بر طرف کردن این نقطه ضعف ها می تواند نمرات شما را افزایش دهد.

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی یازدهم شامل هشت آزمون امتحانی به همراه بارم بندی دقیق است. با خرید کتاب های آزمونکده می توانید تمرین خوبی پیش از امتحان داشته باشید و بهترین نمرات را کسب کنید.

 

آزمونکده علوم و فنون یازدهم نشر تیرگان

آزمونکده علوم و فنون یازدهم نشر تیرگان

روش کار با کتاب های آزمونکده فارسی انتشارات تیرگان

کار با کتاب های آزمونکده بسیار راحت است.

روش اول به این صورت است که معلم ادبیات زمانی که در کلاس درس حضور میابد این کتاب را به دانش آموزان معرفی کند. پس از معرفی و تهیه کتاب، آموزگار با ایجاد فضای شبه امتحانی میتواند متوجه شود کدام دانش آموزان ممکن است در امتحان نهایی ضعف داشته باشد. یا کدام سوال ها برای اکثر دانش آموزان سخت تر بوده است. با کار کردن روی سوالات پر اشکال نتیجه مثبتی از آزمون نهایی خواهید گرفت.

روش دیگر کار با کتاب های آزمونکده این است که دانش آموزان، امتحانات این کتاب را با استفاده از ایجاد فضای امتحانی در زمان تعیین شده برای امتحان حل کنند. سپس از آن جایی که این کتاب ها پاسخنامه دارند اوراق خود را تصحیح کرده و سپس برای رفع اشکال به معلم خود مراحعه کنند. مراجعه به معلم ادبیات و رفع اشکال می تواند نقش حیاتی در افزایش نمرات شما داشته باشد.

کتاب های کمک درسی همراه با آزمونکده

مجموعه انتشارات تیرگان بیش از ده سال تجربه چاپ کتاب های کمک درسی برای دانش آموزان را دارد. مجموعه کتاب های آزمونکده یکی از آن هاست.

یکی از اصلی ترین کتاب های نشر تیرگان مجموعه کتاب های فارسی آسان است که معلمان ادبیات زیادی در سراسر ایران از آن ها استفاده می کنند. مجموعه کتاب های فارسی آسان کتاب های کمک آموزگار هستند که معانی واژگان را به صورت کامل آورده اند و جای آرایه ها و توضیحات اضافی را خالی گذاشته است. یکی از دلایلی که اکثر معلمان ادبیات از  کتاب های فارسی آسان استفاده می کنند این است که این کتاب ها بهترین منبع برای کاهش اتلاف وقت، افزایش هشیاری دانش آموز سر کلاس، ایجاد وقت بیشتر برای بررسی و گفت و گو درباره موضوع درس و ایجاد فضای بیشتر برای دانش آموز برای نوشتن مطالب معلم است. اگر معلم ادبیات هستید و میخواهید نگاهی به این کتاب ها بیندازید با شماره تماس 09126235745 تماس بگیرید تا نمونه کتاب ها به صورت رایگان برایتان ارسال شوند.

از دیگر کتاب های کمک درسی نشر تیرگان میتوان به کتاب های از صفر تا صد (آزمون های تشریحی و تستی کامل ادبیات)، پرسش های چهار گانه علوم و فنون و جامع ادبیات اشاره کرد.

آزمونکده علوم و فنون یازدهم نشر تیرگان

آزمونکده علوم و فنون یازدهم نشر تیرگان

 

خرید کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی یازدهم

برای خرید کتاب آزمونکده علوم فنون ادبی یازدهم از نشر تیرگان میتوانید با شماره تماس 09126235745 تماس بگیرید.

و یا این کتاب را به سبد خرید خود در سایت بیفزایید تا طی چند روز برایتان پست شود.

 

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی دوازدهم

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی دوازدهم مناسب برای رشته علوم انسانی و معارف اسلامی است. این کتاب شامل نمونه سوالات امتحانی و نهایی است که به بهترین شکل ممکن جمع آوری شده اند. از آنجایی که بارم بندی کتاب های آزمونکده نشر تیرگان هر ساله به روز می شود در نتیجه می توان مطئن بود که سوالات از اعتبار خوبی برخوردارند. کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی دوازدهم شامل هشت آزمون شبیه سازی شده امتحانات نهایی و کلاسی است.

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی دوازدهم نشر تیرگان

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی دوازدهم نشر تیرگان

 

معرفی کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی دوازدهم

کتاب آزمونکده علومو فنون ادبی دوازدهم که مناسب رشته علوم انسانی و معارف اسلامی است یکی از نمونه کتاب های مجموعه آزمونکده محسوب میشود.

مجموعه کتاب های آزمونکده که در نشر تیرگان به چاپ رسیده اند کتاب های کار و کمک آزمون هستند که با استفاده از آن ها میتوانید سر جلسه امتحان به صورت کاملا آماده حضور پیدا کنید.

هدف از چاپ و تولید کتاب های آزمونکده این بود که استرس ناشی از حضور در جلسه امتحانی را کاهش داده و آمادگی لازم دانش آموزان را افزایش دهد.

هم چنین از آن جایی که دانش آموزان آمادگی لازم را برای حل سوالات امتحانی کسب کرده اند، میتوانند سوالات نهایی را در کمترین زمان ممکن پاسخ داده و زمان اضافی برای چک کردن پاسخ های خود داشته باشند.

خرید کتاب آزمونکده علوم و فنون دوازدهم

برای خرید کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی دوازدهم میتوانید این کتاب را در سایت نشر تیرگان به سبد کالای خود بیفزایید و یا با شماره  09126235745 تماس بگیرید.

بدیهی است که سفارشات انبوه به صورت تخفیف ویژه ارسال شده و هزینه پست رایگان خواهد بود.

هم چنین میتوانید از طریق سایت ها و پخش های معتبر این کتاب را تهیه کنید.

چرا باید مجموعه کتاب های آزمونکده را بخوانیم؟

مجموعه کتاب های آزمونکده مناسب برای دانش آموزانی است که نمره پایانی برای آن ها اهمیت دارد و یا میخواهند هر طور که شده امتحان را نیفتند.

کتاب های آزمونکده حاوی چندین نمونه سوالات امتحانی به همراه پاسخنامه است که به طور ویژه برای دانش آموزان طراحی و بارم بندی شده است.

تمام تلاش نویسندگان این کتاب این بوده است که سوالات امتحانی به صورت استاندارد طراحی شوند.

معلمان و آموزگاران با هدف افزایش نمرات دانش آموزان مجموعه کتاب های آزمونکده را به دانش آموزان معرفی میکنند تا میانگین نمرات کلاسی بین یک تا هفت نمره افزایش یابد.

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی دوازدهم نشر تیرگان

کتاب آزمونکده علوم و فنون ادبی دوازدهم نشر تیرگان

چگونه کتاب آزمونکده علوم و فنون دوازدهم را بخوانیم؟

به دو صورت میتوان کتاب های آزمونکده را مطالعه کرد.

روش اول به این صورت است که دانش آموزان هریک کتاب را از نشر تیرگان خریداری کرده و در خانه یا کتابخانه فضای امتحانی را برای خود مجسم میکنند.

این جو امتحانی با حل کردن سوالات بدون نگاه کردن به کتاب یا پاسخ ها و در مدت زمان محدود امتحانی شکل خواهد گرفت.

پس از حل یکی از آزمون ها، دانش آموز نقاط ضعف امتحانی خود را پیدا کرده و اگر قادر به حل سوالی نبود آن را با معلم خود به اشتراک خواهد گذشت.

رفع اشکال از این طریق یکی از بهترین راه ها برای افزایش یادگیری دانش آموزان و کسب نمرات بهتر است.

روش دوم استفاده این کتاب به این صورت است که آموزگار از تمامی دانش آموزان در کلاس درس آزمون های این کتاب را به عنوان آزمون کلاسی امتحان میگیرد.

این روش از روش پیشین بهتر است چرا که آموزگار بهتر از هر کس دیگری میتواند شرایط امتحانی و جو امتحانی را برای دانش آموزان خود ایجاد کند.

پس از پایان امتحان، دانش آموزان خودشان اوراق امتحانی را صحیح کرده و به خود نمره میدهند.

هم چنین اشکالات اساسی دانش آموزان در خود کلاس درس حل و برطرف میشود.

 

آزمونکده نگارش دهم انتشارات تیرگان

کتاب آزمونکده نگارش دهم از نشر تیرگان شامل ده آزمون است. تمامی این آزمون ها استاندارد بوده و به همراه بارم بندی صحیح ارائه شده اند. این بدین معنیست که دانش آموزان با استفاده از این کتاب می توانند خود را در شرابط امتحانی قرار داده و نمرات بهتری کسب کنند. با استفاده کتاب های آزمونکده نشر تیرگان اعتماد به نفس دانش آموزان سر جلسه امتحان بالا تر می رود. از آن جایی که آن ها خود را پیش از آزمون سنجیده اند استرس کم تری را نیز نسبت به سایرین سر جلسه امتحان تجربه خواهند کرد. کتاب های کمک درسی آزمونکده انتشارات تیرگان برای کاهش استرس دانش آموزان و افزایش مهارت آن ها برای پاسخگویی سریع تر به سوالات است.

کتاب آزمونکده نگارش دهم از انتشارات تیرگان یکی از اعضای مهم مجموعه کتاب های آزمونکده نشر تیرگان است. این کتاب شامل ده آزمون و نمونه سوالات امتحانی است. دانش آموزان با استفاده از کتاب های آزمونکده با سوالات امتحانی آشنا شده و چه بسا به روش خیلی راحت تر و سریعتری می توانند نمرات خود را افزایش دهند. هدف از چاپ و تولید مجموعه کتاب های آزمونکده این است که معلمان ادبیات با معرفی این کتاب در کلاس های درس به دانش آموزان خود، موجب آشنایی آن ها با کتاب شوند. پس از تمرین و حل تمارین این کتاب نقطه ضعف های اساسی دانش آموزان پیدا خواهد شد. پس از رفع اشکال دانش آموزان می توان مطمئن بود که آن ها با مواجهه با سوال های آزمون اصلی اشتباهات گذشته را تکرار نخواهند کرد.

آزمونکده نگارش دهم انتشارات تیرگان

آزمونکده نگارش دهم انتشارات تیرگان

 

محتویات کتاب آزمونکده نگارش دهم

کتاب آزمونکده نگارش دهم، همچون دیگر کتاب های آزمونکده نشر تیرگان در قطع رحلی و در ابعاد و اندازه ورقه امتحانی نهایی است. تمامی فونت های کتاب و اندازه اوراق کتاب آزمونکده کاملا مشابه با کاغذ های امتحان نهایی است. به همین دلیل دانش آموزان می توانند خود را به راحتی در جو امتحانی قرار دهند. انگار که واقعا اوراق امتحانی جلوی رویشان گذاشته شده است. کتاب های آزمونکده انتشارات تیرگان مدت زمان پاسخ به هر آزمون را نیز برای دانش آموزان تعیین کرده است تا دانش آموزان متوجه شوند که آیا می توانند امتحان پایانی ترم اول یا ترم دوم را در زمان تعیین شده حل کنند یا نیاز به تمرین بیشتر دارند. هم چنین معلمان ادبیات نیز با استفاده از این کتاب می توانند ایده های طرح سوال بسیاری را بیابند و در امتحانات کلاسی از این سوال ها برای سنجش توانایی دانش آموزان استفاده کنند. کتاب های آزمونکده نشر تیرگان به همراه پاسخنامه ارائه شده اند تا دانش آموزان پاسخ های خود را در خانه یا سر کلاس چک کنند و خودشان به اشتباهات خود پی ببرند. از دیگر ویژگی هایی که کتاب آزمونکده نگارش دهم دارد این است که بارم بندی دقیقی در کتاب طبق سال چاپ کتاب ارائه شده است که مطابق با بارم بندی هر سال وزارت آموزش و پرورش است.

کتاب آزمونکده نگارش دهم از انتشارات تیرگان

کتاب آزمونکده نگارش دهم از انتشارات تیرگان

 

چرا باید کتاب های آزمونکده نشر تیرگان را بخوانیم؟

برای اینکه بفهمیم که چرا باید کتاب های آزمونکده نشر تیرگان را بخوانیم باید به تاثیری که این کتاب بر روی دانش آموزان گذاشته است بپردازیم. دانش آموزان پس از اینکه با کتاب آزمونکده نگارش دهم نشر تیرگان کار کردند اظهار داشته اند که ایرادات

ی از خود گرفته اند که هرگز فکر نمی کردند آن را داشته باشند. بدین معنی که پس از حل آزمون متوجه شده بودند که برخی از نکات کتاب را یا به خوبی یاد نگرفته بودند و یا به آن توجهی نکرده بودند. این در حالیست که از همان قسمت ها در کتاب های آزمونکده سوال آمده بود. دانش آموزان با رفع این اشکالات توانسته بودند میانگین نمرات خود را افزایش دهند. هم چنین از آن جایی که سوالات را پیش از آزمون اصلی در کتاب های آزمونکده حل کرده بودند توانستند سوالات اصلی امتحانی را در زمان بسیار کمتری پاسخ دهند. این بدان معناست که زمان بیش تری برای چک کردن پاسخ های خود داشته اند. هم چنین با اعتماد به نفس بیشتری سر جلسه امتحان حاضر شده اند و سلامت عمومی روانی آن ها افزایش پیدا کرده بود. دیگر خبری از نا امیدی و شک به خود وجود نداشت. بسیاری از دانش آموزان هم چنین اظهار داشته اند از آن جایی که استرس کمتری را پیش از امتحان متحمل شده بودند ریزش مو ها و جویدن ناخن هایشان قطع شده بود. چرا که پیش از آزمون اصلی چندین بار از خودشان امتحان گرفته بودند.

نحوه سفارش کتاب های آزمونکده

برای ثبت سفارش کتاب آزمونکده نگارش دهم از انتشارات تیرگان می توانید این کتاب را از سایت نشر تیرگان خریداری کنید. هم چنین اگر معلم هستید برای دریافت نمونه کتاب و یا خرید عمده با شماره تماس 09126235745 تماس بگیرید.

آزمونکده نگارش یازدهم انتشارات تیرگان

کتاب آزمونکده نگارش یازدهم از نشر تیرگان شامل ده نمونه سوالات نهایی و امتحانی نیم سال اول و دوم است. دانش آموزان با استفاده از کتاب های آزمونکده نشر تیرگان می توانند به بهترین شکل ممکن با سوالات نهایی آشنا شوند. آشنایی دانش آموزان به سوالات امتحانی نیم سال اول و دوم موجب افزایش نمره و کاهش استرس در آن ها خواهد شد. معلمان ادبیات با معرفی این کتاب ها به دانش آموزان در کلاس های درسی می توانند کمک بزرگی به دانش آموزان در شناسایی نقطه ضعف های اساسی خود کنند. دانش آموزانی که سوالات امتحانی کتاب های آزمونکده نشر تیرگان را حل کرده اند در مورد سوالات نهایی آگاهی کسب کرده و سر جلسه امتحانی اعتماد به نفس کافی را برای پاسخ به سوالات خواهند داشت.

کتاب آزمونکده نگارش یازدهم از نشر تیرگان یکی از منابع اصلی امتحانی دانش آموزان برای دروس نگارش و ادبیات پایه یازدهم است. مجموعه کتاب های آزمونکده نشر تیرگان با این هدف تولید و چاپ شده اند که دانش آموزان آشنایی لازم را با سوالات امتحانات نهایی کسب کنند. اکثر آموزگاران ادبیات پس اتمام دروس و هنگامی که تاریخ امتحانات نزدیک است این کتاب را به دانش آموزان معرفی می کنند تا به آن ها در افزایش نمراتشان کمک کنند. مجموعه کتاب های آزمونکده پس از کتاب های فارسی آسان از پرفروش ترین کتاب های نشر تیرگان است که توسط معلمان و دانش آموزان سفارش داده می شوند.

محتوای کتاب های آزمونکده نشر تیرگان چیست؟

مجموعه کتاب های آزمونکده نشر تیرگان شامل چند سری نمونه آزمون نهایی و نیم سال اول و دوم است. ابعاد این کتاب دقیقا همانند ابعاد اوراق امتحانی است. کتاب های آزمونکده نشر تیرگان شامل پاسخنامه هم می شوند. این بدین معنیست که دانش آموزان پس از حل آزمون می توانند خودشان به بهترین شکل ممکن پاسخ های خود را تصحیح کنند. کتاب های آزمونکده نشر تیرگان به بارم بندی صحیحشان معروف هستند. همان طور که می دانید بارم بندی اوراق امتحانی هر ساله تغییر می کنند. یکی از به روز ترین کتاب ها که آخرین بارم بندی ها را ارائه می دهد کتاب های آزمونکده نشر تیرگان است.

کتاب آزمونکده نگارش یازدهم از نشر تیرگان

کتاب آزمونکده نگارش یازدهم از نشر تیرگان

 

چرا باید کتاب های آزمونکده سر کلاس معرفی شوند؟

روش های گوناگونی برای خواندن کتاب آزمونکده نگارش یازدهم از انتشارات تیرگان وجود دارد. برای مثال یک روش این است که دانش آموزان خودشان کتاب را تهیه کنند و به آزمون ها به تنهایی پاسخ دهند. اما هیچکس جز خود معلم نمی تواند به خوبی شرایط امتحانی را برای دانش آموزان مهیا سازد. زمانی که دانش آموزان در جو امتحانی قرار می گیرند تازه متوجه نقطه ضعف های اساسی خود می شوند. می فهمند شاید آن طور که باید برای حفظ لغات ادبیات وقت نگذاشته اند. متوجه می شوند که شاید باید از معلمشان درمورد قرابت معنایی سوالات بیش تری بپرسند. مسلما کتاب های آزمونکده زمانی که توسط معلم های ادبیات سر کلاس معرفی شوند تاثیر بیشتری روی نمرات تمامی دانش آموزان خواهند گذاشت. برای سفارشات عمده و یا دریافت نمونه کتاب با شماره 09126235745 تماس بگیرید.

کتاب آزمونکده نگارش یازدهم نشر تیرگان

کتاب آزمونکده نگارش یازدهم نشر تیرگان

فواید خواندن کتاب آزمونکده نگارش یازدهم نشر تیرگان پیش از آزمون

پس از اینکه آزمون های کتاب آزمونکده نگنارش یازدهم را حل کردید متوجه فواید این کتاب می شوید. نکته ای که وجود دارد این است که این کتاب ها از آن جایی که شما را در شرایط امتحانی خاصی قرار خواهد داد، اعتماد به نفس شما را سر جلسه واقعی امتحانی افزایش می دهد. چرا که دیگر شما می دانید که می توانید مثلا بیست سوال را خیلی راحت در سی دقیقه حل کنید. و حتی زمان کافی برای چک کردن پاسخ های خود را داشته باشید. فایده دیگر حل تست های آزمونکده این است که استرس شما را سر جلسه امتحان کاهش می دهد. استرسی که می تواند تبعات بسیار بدی برای دانش آموزان در طولانی مدت داشته باشد. برخی از دانش آموزان آنقدر در کنترل استرس خود به چالش کشیده شده اند که تصور می کنند وجود استرس سر جلسه امتحان امری عادی تلقی می شود که این کاملا نادرست است. از مهم ترین و تاثیر گذار ترین فواید کتاب آزمونکده نگارش یازدهم این است که نمرات دانش آموزان را بین یک تا سه نمره افزایش خواهد داد. چرا که دانش آموز به نقطه ضعف های خود سر جلسه امتحان آگاهی پیدا کرده است. هم چنین از آنجایی که ابعاد اوراق کتاب آزمونکده دقیقا برابر با ابعاد اوراق امتحانی است بنابراین دانش آموزان با فونت و صفحه بندی امتحانی نیز آشنایی کاملی را خواهند داشت.

آزمونکده نگارش دوازدهم انتشارات تیرگان

کتاب آزمونکده نگارش دوازدهم از انتشارات تیرگان شامل ده آزمون نهایی است. دانش آموزان با استفاده از حل تمارین این کتاب به خوبی با سوالات امتحانی آشنا می شوند. این آشنایی سبب می شود که دانش آموزان نقطه ضعف های امتحانی خود را حل کرده و به بهترین شکل ممکن نمرات خود را در درس ادبیات افزایش دهند. با استفاده از مجموعه کتاب های آزمونکده می توانیم مطمئن باشیم که انتظار چه چیزی را باید سر جلسه امتحان بکشیم. پیش بینی سوالات امتحانی یکی از بهترین روش ها برای افزایش نمرات و کاهش استرس دانش آموزان سر جلسه امتحانی است.

کتاب آزمونکده نگارش دوازهم از انتشارات تیرگان بهترین منبع امتحانی برای دانش آموزانی است که می خواهند نمرات خود را بین یک تا سه نمره افزایش دهند. با استفاده از حل تمارین کتاب های آزمونکده با نقطه ضعف های امتحانی خود آشنا خواهید شد. پس از آشنایی با اشتباهات خود می توانید برای رفع اشکال به معلم ادبیات خود رجوع کنید تا رفع اشکال توسط آن ها صورت گیرد. پس از رفع اشکال با استفاده از کتاب های آزمونکده می توان مطمئن بود که دانش آموز می داند که سر جلسه امتحان قرار است به چه جور سوالاتی مواجه شود. همین آشنایی با سوالات استرس او را سر جلسه کاهش خواهد داد و اعتماد به نفس بیشتری نسبت به خود پیدا خواهد کرد.

کتاب آزمونکده نگارش دوازهم از انتشارات تیرگان

کتاب آزمونکده نگارش دوازهم از انتشارات تیرگان

 

چرا کتاب های آزمونکده نشر تیرگان اینقدر محبوبند؟

دلایل زیادی برای محبوب بودن کتاب های آزمونکده نشر تیرگان وجود دارد. یکی از این دلایل این است که معلمان ادبیات با معرفی ساده این کتاب به دانش آموزان می توانند میانگین نمرات کلاسی خود را افزایش دهند. برای دریافت نمونه کتاب می توانید به شماره 09126235745 تماس بگیرید. یکی دیگر از دلایلی که کتاب نگارش دوازدهم نشر تیرگان را محبوب کرده است این است که دانش آموزان را از این حالت سردرگمی پیش از شروع امتحانات در می آورد. سردرگمی که ناشی از عدم آگاهی نسبت به نمونه سوالات امتحانی است می تواند خیلی راحت با استفاده از کتاب های آزمونکده نشر تیرگان رفع شود. از دلایل دیگری که این کتاب مفید واقع می شود این است که به بهترین شکل ممکن می توان آن را در کلاس درس با دانش آموزان کار کرد. بدین معنی که معلم های ادبیات می توانند از کتاب آزمونکده نگارش دوازدهم نشر تیرگان به عنوان کتاب کمک درسی و کمک امتحانی در کلاس های درس خود یاد کنند.

کتاب آزمونکده نگارش دوازدهم نشر تیرگان 

کتاب آزمونکده نگارش دوازدهم نشر تیرگان

 

چگونه کتاب آزمونکده نگارش دوازدهم را تهیه کنیم؟

برای تهیه کتاب نگارش دوازدهم می توانید این کتاب را در همین سایت به سبد خرید خود اضافه کنید. پس درج آدرس و کد پستی کتاب بین دو الی سه روز کاری به دستتان خواهد رسید. اگر معلم هستید می توانید برای دریافت نمونه کتاب و یا خرید به صورت عمده به همراه تخفیف بیشتر نسبت به خرید تکی با شماره تماس 09126235745 تماس بگیرید. مجموعه کتاب های نشر تیرگان را هم می توانید به صورت حضوری از پخش پایتخت و پخش باستان و … تهیه کنید. برای خرید حضوری با بهترین تخفیف ها از خود نشر تیرگان پیش از حضور در دفتر نشر با شماره تماس 09126235745 هماهنگ کنید تا کارمندان ما در دفتر حضور داشته باشند و کتاب را برای شما آماده کنند.

آزمونکده نگارش دوازدهم نشر تیرگان

آزمونکده نگارش دوازدهم نشر تیرگان

 

فواید حل آزمون های کتاب آزمونکده

حل آزمون های کتاب های آزمونکده نشر تیرگان فواید زیادی دارند. یکی از فواید حل تمارین این است که دانش آموزان اعتماد به نفس و عزت نفس بیشتری در مورد خود کسب خواهند کرد. از دیگر فواید این است که استرس حاصل از امتحانات نهایی در دانش آموزان به شدت کم خواهد شد. چرا که پیش از شروع امتحان اصلی چندین بار خود را در فضای امتحانی قرار داده اند. از مهم ترین فواید کتاب های آزمونکده افزایش میانگین نمرات کلاس درس یک معلم است. آموزگاران و مدیران مدرسه با معرفی این کتاب به دانش آموزان و سپس حل اشکالات آن ها می توانند مطمئن باشند که میانگین نمرات دانش آموزان حداقل در درس ادبیات افزایش پیدا خواهد کرد. هم چنین با الگو قرار دادن همین نمونه سوالات می توان سوالات امتحانی کلاسی را در کمترین زمان ممکن طرح کرده و در زمان معلم صرفه جویی می شود.

 

آزمونکده فارسی دهم (کلیه رشته ها)

کتاب آزمونکده فارسی دهم شامل ده سری نمونه سوالات امتحانی نیم سال اول و دوم به همراه پاسخ نامه است که مناسب شب امتحان و سنجش دانش آموزان قبل از آزمون است. با استفاده از این کتاب میتوانید نقاط ضعف امتحانی خود را رفع کرده و نمرات بهتری نسبت به بقیه کسب کنید.

بررسی کتاب آزمونکده فارسی دهم از نشر تیرگان

کتاب آزمونکده فارسی دهم حاوی نمونه سوالات امتحانی نیم سال اول و دوم و امتحانات نهایی به همراه پاسخنامه است.

این کتاب که بخشی از مجموعه کتاب های آزمونکده است مثل کتاب های همنوع خود برای افزایش نمرات دانش آموزان تهیه دیده و چاپ شده است.

کتاب های آزمونکده هرساله طبق بارم بندی جدید نگارش میشوند.

مجموعه کتاب های آزمونکده ادبی بهترین کتاب ها برای معرفی به دانش آموزان در کلاس های درس توسط معلمان ادبیاتاست.

با معرفی این کتاب ها به دانش آموزان و اطمینان از حل آن ها میتوان مطمئن شد که نمرات آن ها افزایش چشم گیری خواهد داشت.

کتاب آزمونکده فارسی دهم نشر تیرگان

کتاب آزمونکده فارسی دهم نشر تیرگان

چرا باید کتاب آزمونکده فارسی دهم را بخوانیم؟

تا  به حال شده ساعات زیادی را برای مطالعه دروس حفظی سپری کنی اما هنگام امتحان یکسری از آن ها از یادت برود؟ و یا متوجه شوی که در برخی سوالات ضعف داشتی و این موضوع را نمیدانستی؟ چه بهتر بود که پیش از امتحان نقاط ضعف خود را پیدا میکردی تا فشار و استرس زیادی در جلسه امتحان به تو وارد نمیشد.

مجموعه کتاب های آزمونکده بدین منظور تهیه و تولید شده اند که دانش آموزان پیش از اینکه امتحان اصلی را بدهند چندین نمونه از نمونه سوالات امتحانی و نهایی را حل کنند.

پس از حل آزمون ورق امتحانی خود را خودشان صحیح کرده و از آن جایی که بارم بندی کتاب های آزمونکده طبق امتحانات نهایی بوده و هرساله به روز رسانی میشوند به نمره دقیقی برسند.

زمانی که دانش آموز با استفاده از کتاب آزمونکده فارسی دهم سطح خود را به صورت دقیقی ارزیابی کرد، میتواند با رفع اشکال و شناسایی نقاط ضعف و قوت خود به افزایش نمره خود کمک کند.

روش خواندن کتاب آزمونکده فارسی دهم:

برای خواندن مجموعه کتاب های آزمونکده روش های گوناگونی وجود دارد.

بدیهی است که نقش معلم در معرفی این کتاب به دانش آموزان بسیار پررنگ است.

آموزگاران با معرفی این کتاب به دانش آموزان و با سفارش کتب به صورت عمده میتوانند هزینه های خرید کتاب را کم کرده و کتاب را به قیمت عمده خریداری کنند. برای خرید عمده با شماره تماس 09126235745 تماس بگیرید.

پس از اینکه آموزگار کتاب آزمونکده را به دانش آموزان خود معرفی کرد و دانش آموزان کتاب را تهیه کردند، با رفع اشکال در کلاس میتواند احتمال افزایش نمرات دانش آموزان را افزایش دهد.

برای این منظور نخست میتوان از دانش آموزان یکی از آزمون های این کتاب را امتحان بگیرند. سعی کنید فضای کلاس را به فضای امتحانی نزدیک تر کنید.

پس از اتمام آزمون دانش آموزان خودشان به خودشان نمره دهند و تمرینات کتاب در مدرسه حل شود.

روش دیگری که برای خواندن کتاب های فارسی آسان پیشنهاد شده است این است که دانش آموزان خودشان در خانه از خود آزمون گرفته و نتیجه نهایی را با معلمان خود چک کنند.

از آن جایی که این کتاب همراه پاسخنامه ارائه میشود، دانش آموزان خودشان به تنهایی میتوانند کتاب را تهیه کرده و خود را برای آزمون های ترم اول و ترم دوم آماده کنند.

کتاب آزمونکده فارسی دهم نشر تیرگان

کتاب آزمونکده فارسی دهم نشر تیرگان

خرید کتاب آزمونکده فارسی دهم

برای خرید کتاب آزمونکده فارسی دهم کافیست کتاب را در همین سایت به سبد خرید خود اضافه کنید. پس از ثبت آدرس و کد پستی، کتاب طی دو تا چهار روز به دست شما خواهد رسید.

یا اینکه با شماره تلفن 09126235745 تماس بگیرید و ثبت سفارش کنید. از طریق واتس اپ و تلگرام نیز میتوانید به همین شماره پیام دهید.

برای خرید کتاب آزمونکده فارسی دهم به صورت حضوری پس از تماس با نشر و ایجاد هماهنگی های لازم در آدرس ما حضور پیدا کنید.

 

آزمونکده فارسی یازدهم (کلیه رشته ها) نشر تیرگان

کتاب آزمونکده شامل 10 سری نمونه سوالات امتحانی نیم سال اول و دوم به همراه پاسخ نامه است که مناسب شب امتحان و سنجش دانش آموزان قبل از آزمون است. با استفاده از کتاب آزمونکده فارسی یازدهم میتوانید میانگین نمرات خود را بین یک تا چهار نمره افزایش دهید.

کتاب آزمونکده فارسی یازدهم از نشر تیرگان مناسب برای دانش آموزانی است که میخواهند نمرات خوبی در امتحانات نهایی و کلاسی کسب کنند.

مجموعه کتاب های آزمونکده با آوردن نمونه سوالات امتحانی و نمونه سوالات نهایی گامی بزرگ در راستای افزایش تمرکز و اعتماد به نفس دانش آموزان برداشته است.

کتاب آزمونکده یازدهم دارای ده آزمون امتحانی به همراه پاسخنام است.

دانش آموزان می توانند پس از تکمیل هر یک از آزمون ها، پاسخ های خود را صحیح کرده و سپس به رفع اشکال بپردازند.

با انجام دوباره این آزمون ها پیش از آزمون اصلی می توان مطمئن شد که دانش آموز دقیقا چه سطح نمراتی دارد و چگونه می توان میانگین نمره او را افزایش داد.

آزمونکده فارسی یازدهم نشر تیرگان

آزمونکده فارسی یازدهم نشر تیرگان

 

چرا باید کتاب آزمونکده یازدهم را بخوانیم؟

سنجش دانش آموز یکی از مهم ترین مراحل آموزش است.

معلمان و آموزگاران با استفاده از کتاب های آزمونکده می توانند متوجه شوند که دانش آموزانشان در کدام یک از مباحث کتاب ضعف دارند.

پس از استفاده از این کتاب آموزگاران متوجه می شوند که باید روی کدام یک از مباحث ادبی وقت بیش تری بگذارند.

هم چنین دانش آموزانی که از کتاب های آزمونکده استفاده کرده اند اظهار داشته اند که اعتماد به نفس کافی برای حضور در جلسه امتحان را کسب کرده اند.

در نتیجه استرس آن ها سر جلسه امتحان به شدت کاهش یافته و سرعت اتمام پاسخ به سوالات نهایی بیشتر شده است.

کتاب آزمونکده فارسی یازدهم نشر تیرگان

کتاب آزمونکده فارسی یازدهم نشر تیرگان

خرید کتاب آزمونکده فارسی یازدهم

کتاب آزمونکده یازدهم در نشر تیرگان به دست گرون نویسندگان به چاپ رسیده است.

برای خرید کتاب آزمونکده یازدهم کافیست از طریق سایت کتاب را به سبد خرید افزوده و پس از ثبت آدرس پستی، کتاب طی یک تا چهار روز کاری به دست شما خواهد رسید.

هم چنین می توانید با شماره 09126235745 برای ثبت سفارش کتاب تماس بگیرید.

برای خرید کتاب به صورت حضوری قبل از حضور در مجموعه با همین شماره هماهنگی های لازم را انجام دهید. آدرس نشر تیرگان در انتهای صفحه آمده است.

کتاب آزمونکده فارسی دوازدهم-کلیه رشته ها

کتاب آزمونکده شامل 10  نمونه سوالات امتحانی نیم سال اول و دوم به همراه پاسخ نامه است که مناسب شب امتحان و سنجش دانش آموزان قبل از آزمون است.

با استفاده از کتاب آزمونکده فارسی دوازدهم میتوانید فضای امتحانی را برای خود مهیا کنید، نقاط ضعف خود را بیابید و به بهترین شکل ممکن پس از رفع اشکال نمرات بهتری کسب کنید.

هم چنین این کتاب در راستای افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان و کاهش استرس و سردرگمی هنگام حضور در جلسه امتحانی موثر است.

کتاب آزمونکده فارسی دوازدهم نشر تیرگان

کتاب آزمونکده فارسی دوازدهم نشر تیرگان

 

خرید کتاب آزمونکده فارسی دوازدهم نشر تیرگان-کلیه رشته ها

کتاب آزمونکده فارسی دوازدهم که توسط نشر تیرگان توسط گروه نویسندگان به چاپ رسیده است، کتابی برای تمرین بیشتر دانش آموزان است.

دانش آموزان با استفاده از این کتاب میتوانند به بهترین شکل ممکن سوالات امتحانی را ارزیابی کرده و متناسب با این سوالات امتحانی نقطه ضعف خود را بیابند.

با رفع این نقطه ضعف ها، دانش آموزان میتوانند در امتحانات نهایی نیم سال اول و دوم نمرات بهتری کسب کنند. کتاب آزمونکده فارسی دوازدهم شامل ده آزمون استاندارد امتحانی به همراه پاسخنامه است.

نشر تیرگان برای تمامی پایه های درسی کتاب های مفید آزمونکده را تولید و چاپ کرده است.

کتاب آزمونکده فارسی دوازدهم نشر تیرگان

کتاب آزمونکده فارسی دوازدهم نشر تیرگان

 

چرا باید کتاب های آزمونکده را بخوانیم؟

مجموعه کتاب های آزمونکده فارسی یکی از بهترین مجموعه ها برای افزایش نمره است.

اگر میخواهید نمرات خود را افزایش دهید و چالش کمتری با زمان داشته باشید با استفاده از این کتاب ها به اهداف خود میرسید.

هدف از چاپ و تولید مجموعه کتاب های آزمونکده کاهش استرس و سردرگمی دانش آموزان در زمان امتحانات است.

اگر در زمان امتحانات به شدت مضطرب میشوید و یا دروس حفظی به راحتی از ذهن شما پاک میشود، چه بهتر که قبل از امتحان اصلی، ده بار آزمون نمونه از خود بگیرید تا به بهترین شکل ممکن از پس چالش های امتحانی بر بیایید.

مجموعه کتاب های آزمونکده فارسی نشر تیرگان

مجموعه کتاب های آزمونکده فارسی نشر تیرگان

 

معلمان چگونه میتوانند نمرات دانش آموزان را افزایش دهند؟

آموزگاران  میتوانند پس از تدریس کتاب ادبیات پارسی (چه با استفاده از مجموعه کتاب های فارسی آسان و چه بدون آن) میتوانند با معرفی کتاب آزمونکده فارسی دوازدهم گام مهمی در یاری و کمک به دانش آموزان برای افزایش نمره بردارند.

اکثر دانش آموزان پیش از آزمون نسبت به نحوه یادگیری دروس سردرگم هستند. پیشنهاد ما به دانش آموزان این است که پس از یادگیری و فراگیری دروس ادبیات، این امتحانات نمونه را چه در کلاس درس و چه در خانه با خود کار کنند.

یکی از فواید کار کردن این کتاب در کلاس درس مطمئن شدن آموزگار از کسب مهارت امتحانی توسط دانش آموزان است.

یکی دیگر از روش های استفاده این کتاب این است که دانش آموز در خانه از خود امتحان بگیرد و برای رفع اشکال به معلم رجوع کند.

هرچند که ما روش اول را به آموزگاران پیشنهاد میکنیم (به این دلیل که فضاسازی جو امتحانی خیلی بهتر توسط معلمان ایجاد خواهد شد) اما روش دوم نیز روشی است که وقت کمتری از آموزگار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *